mandag den 29. januar 2024

Cone med Multi-Alpaca fra Garnudsalg


Før jul var der i Nyhedsbrevet fra Garnudsalg en fristelse jeg ikke kunne modstå, nemlig coner med Multi-Alpaca (alpaca og merinould) spundet med et rustikt udtryk i tre forskellige farve-kombi.

Garnet svarer til ca. 20 masker på pind 4, eller 18 masker på pind 4,5.

Jeg kan desværre ikke linke til garnet, for det er for længst revet ned at hylderne.  

På en cone er der ca, 500 g. med en løbelængde af ca. 350 m. pr. 100 g. til den rørende pris af kr. 250,-.

Det krævede ikke lang betænkningstid, før jeg slog til.  

Nu glæder jeg mig til at se garnet og dets struktur folde sig ud i strikningen af denne enkle raglansweater, som er en gratis opskrift også fra Garnudsalg.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...