fredag den 5. januar 2024

Svigermors perlekæde...


Jeg forærede min svigermor en perlekæde i julegave, som jeg selv har syet.  

Det er en luksus-mix-perlekæde bestående af en smuk blanding af forskellige ferskvandsperler, som jeg synes klæder min svigermor.
 

Jeg er selv meget glad for de mix-perlekæder, som jeg syede til mig selv sidste år, og bruger dem igen og igen -- se dem her, her, her og her.   

Hvor mine perlekæder er lavet af overskudsperler, er perlene til min svigermors kæde nøje udvalgt for at få netop det her udtryk samt for at sikre at perlerne farvemæssigt komplementerer hinanden.

Perlekæden har magnetlås, så den er nemt at tage af og på -- gerne hver dag, for min livsfilosofi er jo at smykker skal bruges.  Jeg synes, at det er en lækker og uformel perlekæde, som man har lyst til at tage på hver dag.

Perlekæden er syet på almindelig perletråd slået af tre tråde og med knude mellem hver perle.  Dog dobbelte knuder mellem de tre perler på hver side af låsen, så perlekæden kan holde til at blive trukket i, når den åbnes, og som sagt gerne hver dag 🧡


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...