torsdag den 21. marts 2013

Forkæl din hårelastik…



... og dig selv!

Man kan på enkel vis tilføje sin hårelastik lidt ekstra (så som: sjov, pynt, personlighed mv.).  Jeg plejer at holde mine i den enkle stil, men det bestemmer man jo helt selv :-)

Kig hvad du har i gemmerne, for alt kan bruges: knapper, perler, vedhæng o.lign.  Den første hårelastik jeg viser, er lavet af en ørestik jeg fandt, hvor stiften var trådt flad.  Her rettede jeg på stiften og formede et øje med en rundnæsetang, og satte ørestikken i en øsken, som er sat på hårelastikken.  Hvis du har en enlig ørestik liggende i dit smykkeskrin, så kunne den måske få nyt liv som pynt på din hårelastik?

 Hårelastik med ørestik.

 Hårelastik med knap.

 Hårelastik med olivenfarvet ferskvandsperleblomst.

 Hårelastik med hvid ferskvandsperle med rille.

 Hårelastik med grå ferskvandsperle.

 Hårelastik med rosa ferskvandsperle.

 Hårelastik med hvid ferskvandsknapperle.

 Gruppebillede af hårelastikker :-)


Hårelastik 'in action'.

Jeg håber, at du blev inspireret … og hvis du kan bruge mere inspiration, så prøv at besøg disse blogs:












God fornøjelse!

Kh.
Bella

Materialer: perler, knapper, ørestikker, perlestave, øskner, hårelastikker, tænger (bidtang, rundnæsetang, fladnæsetang).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...