torsdag den 19. marts 2015

Samling på tropperne...af perler...


Måske det er en dårlig vane?   Jeg har i hvert fald for vane, at når jeg har en enkelt perle, eller et par perler i overskud (og nogle gange lidt flere, ja, jeg ved det godt), så havner de i en lille skål eller tallerken, i stedet for at komme på plads.  

Som f.eks her:


Det er fordi det er nemt!

Og det er også nemt, hvis jeg lige skal bruge en enkelt perle, for så er det (næsten altid) der jeg kigger først :-)  

Men sandt skal siges, det er også lidt noget rod, og det ser rodet ud.  

Det sidste bryder jeg mig ikke om.  Så nu har jeg forsøgt mig med et kønnere arrangement -- nemlig, at putte perlerne i henkogningsglas.  

Det ser fint ud :-)





Nu er det ydermere nemt at overskue hvad der er i glasset, og jeg har nogenlunde styr på rest-perlerne :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...