søndag den 14. januar 2018

Tørklæde til Susanne...


Jeg hækler på et tørklæde til Susanne.  Alt imens at jeg lader op til den kommende uge. 

Tørklædet hækles i samme mønster som det seneste babytæppe.  

Tanken var også, at tørklædet skulle hækles af den sidste rest af merino-silke-garnet fra babytæppet, men der var ikke garn nok. 


Hooked på ideen om et tørklæde (rør-tørklæde) i dette mønster, og med et akut behov for et hyggeligt hækleprojekt i juleferien, slog jeg istedet slået masker op i Blackhill Recycle Cotton Tweed, som jeg allerede havde, og har nok af til et tørklæde :-)

Det er et garn fra Garnudsalg lavet af vintage-jeans.  Det er blødt, råt og med lækker struktur :-)

Farven er "støvet grøn", og den tror jeg vil falde i Susannes smag :-)

Jeg har slået masker op på nål 4,5, og hækler på nål 4.  Så det går tjept :-)


/Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er du altså sød 😘 - og jeg glæder mig helt vild 😃.
    Altså ikke for at lægg pres på, men jeg tror, du rammer plet 🙏🏼 🎯 💐

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig bare :-) Det er ret lækkert at hækle, så det må det også blive at bruge :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...