mandag den 4. maj 2020

Vedligeholdelse af stensøjler...


Husker du stensøjlerne af hulsten, som jeg lavede sidste sommer -- dem som pynter ved min hoveddør?  Da jeg lavede dem, var jeg spændt på hvordan de ville klare efterårets og vinterens storme.  Og når man som os bor ved havet, så blæser det i øvrigt nærmest altid.  Så "hoveddørspynten" skal være robust :-)  

Stensøjlerne har klaret sig overraskende fint.  De er faldet lidt sammen og den midterste søjle læner sig og ad husmuren, men ikke noget som ikke kan ordnes.


Som sagt, så gjort.  Den midterste søjle genopbyggede jeg på ny for at stabilisere balancepunktet, og søjlen til venstre justerede jeg med ekstra sten.  Søjlen til højre behøvede ingen vedligeholdelse, mens mini-søjlen i krukken ved hoveddøren fik byttet et par sten ud -- ren kosmetik :-)


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...