torsdag den 9. maj 2013

En sæson er skudt i gang…

Ja, hvilken sæson, tænker du.  Tulipan- og påskeliljesæsonen?
Ja, næsten!  Haveblomstersæsonen!  Min svigermors haveblomster.
 
Min svigermor er meget, meget generøs med blomster fra sin have.  Det nyder jeg godt af :-)  Her er den første buket i år: 
 
Hvis denne sæson kommer til at ligne de mange foregående, vil jeg fra nu af og langt hen i sensommeren få den ene skønne buket med blomster fra hendes have.  Bare fordi, at hun har lyst til at dele.  Generøst, synes jeg – og glæder mig over det :-)
 
 
Her er et par typiske buketter med roser fra sidste år – de var smukke og skønt duftende…
 
Jeg vil prøve, at huske at tage billeder af blomsterne, og på et tidspunkt, når et tilbageblik på sommeren er tiltrængt, da samle billederne i en lille kavalkade … altså hvis jeg husker at tage billeder :-)
 
Nyd dagen!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...