tirsdag den 7. maj 2013

Perletrend…

Min nylige rejse til USA var på mange måder interessant.  Fra et hobbyist-perspektiv var rejsen interessant fordi flere af de fly- og turistmagasiner jeg stødte på, viste billeder af perlekæder. 
 

(Prøv lige at bemærk, hvor spektakulært perlekæden til højre bæres fra isse til næsetip.  Måske ikke praktisk, men visuelt flot).

Jeg tror, at de fleste har opdaget, at jeg har en svaghed for perler.  Jeg elsker perler!  Men siden den økonomiske krise satte ind, har perler ikke fået meget opmærksomhed i modebilledet, og jeg har derfor ikke haft mange at dele min passion med.  Den nye trend viser klassiske hvide runde perler – ægte perler er dog meget mere og andet!  Jeg vil vove den påstand, at der findes en perlekæde til enhver kvinde og enhver smag.  Hertil kommer at priserne er fornuftige for os almindelige mennesker.  Det bedste er dog perlen som materiale.  Den er skøn at arbejde med og røre ved.  Derfor er en perlekæde med ægte perler også vidunderlig at have på.  Udover at se godt ud, så føles den også godt.  Kan du fornemme min begejstring for perler? :-)

Blot for at understrege min pointe om, at en perlekæde med ægte perler ikke behøver være en kæde med hvide runde perler, så kan du her se nogle af de perlestrenge jeg mixet. 
 
 
Hav en herlig dag!

Kh.
Bella

 

2 kommentarer:

  1. Du har en meget inspirerende blog, Bella! Jeg har ikke rigtigt lavet noget kreativt siden jeg flyttet til Norge i efteråret, men nu fik jeg lige et skub. Jeg tror jeg vil folde nogle hjerter og kjoler de kommende dage:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kaja! Skønt, at du har fundet vej her ind. Ja, kom endelig i gang med nogle kreative sysler -- det er en god ting som modvægt til et krævende arbejdsliv :-) Jeg håber, at alt er vel i det norske. Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...