onsdag den 5. juni 2013

Hobby i det finske…

Finland må vare en hobby-glad nation, for der findes et hav af hobbyblade (og her taler jeg ikke om alle de bil- og motor-blade, fotoblade, computer-, IT- og teknikblade, kæledyrs-blade, bage- og madblade mv. som der findes).  Men om det utal af strikke-, sy-, hækle-, patchwork-, scrappe- og papirblade, som der findes.  Både dem der er rendyrket og dem der blander indholdet.  Jeg har forkælet mig selv med dette blad – det har lidt af hvert:





 
Hav en fornøjelig dag!

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Altid dejligt med ny inspiration - tag endelig rigeligt med blade med hjem:-)
    KnuZ Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal göre hvad jeg kan. Det viste blad kan jeg garantere, at du har i händerne allerede i weekenden :-) Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...