lørdag den 15. februar 2014

Blomsterkavalkade #4...

Jeg lovede tidligere på ugen, at jeg ville samle de sidste billeder af blomster fra min svigermors have fra 2013 -- altså dem der generøst havnede hjemme hos os.  Her kommer de :-)  

Første runde af roser blev plukket i slutningen af september og fornøjede en god uge ind i oktober.
Her ses de samlet på køkkenbordet -- er netop kommet i vand, men endnu ikke på plads:





Den orange buket fik plads på spisebordet.  Netop frisk, og igen nogle dage senere.



Da buketten var afblomstret klippede jeg nogle af knopperne af og satte dem i vand, og det blev til denne lille buket: 


Buketten med rosa og røde roser var ren forkælelse på arbejdsværelset.  Her er de netop sat ind, og så nogle dage senere.




De to meget langstilkede røde roser bød velkommen i entreen.



Og i stuen prydede disse to yndige roser...


Bedst som jeg troede, at nu var det over, kom anden runde -- her røde roser på spisebordet:


Roser i stuen:



Igen to røde langstilkede roser i entreen:


Og en enkelt lille rød rose på gæstebadeværelset:



2013 var alt i alt en vidunderlig blomstersæson, hvor den ene skønne buket afløste den anden, og oftest flere buketter samtidig :-)

Tak svigermor!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...