mandag den 10. februar 2014

De første blomster fra svigermor i år...

Jeg har tidligere fortalt, at min svigermor er meget generøs med blomster fra sin have, som hun gerne deler af.  Og 2014 tegner lovende :-)  

I går ved 17-tiden, da jeg var ved at lægge sidste hånd på undervisningen til i dag, kom herren i huset med blomster fra svigermor -- påskeliljer, som virkelig lyser op!
  


Jeg havde først tænkt, at de skulle pynte på arbejdsværelset, men de står nu på spisebordet, så det ikke kun er mig der kan nyde dem :-)



Og se dem lige her, godt et døgn senere, hvor er de flotte :-)  


Siden en ny "blomstersæson" er gået i gang, må jeg hellere se at få afsluttet blomsterkavalkaden med billeder af de mange blomster, som jeg fik i løbet af sidste år af min svigermor.  Jeg vil gerne love, at fjerde og sidste del af kavalkaden kommer senere på ugen :-)

Ha' en skøn aften!

Kh.
Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...