søndag den 2. november 2014

Ferie-lukket...

Der bliver stille på bloggen den kommende uge, for det er blevet tid til den årlige tur til Rom -- og vi glæder os :-) 

Rome, here we come :-)
(Læs med om sidste år her og her).

Du skal ikke snydes, ikke for Rom, men for hvad jeg lavede i går.  Jeg viste nemlig ferskvandsperler, og selvom at det altid ender som en ret kaotisk og rodet affære, når det meste af perlehobbyen er hevet frem, så er det også vidunderligt inspirerende :-)  Så da jeg i går burde været gået i gang med at rydde op, så feriepakkeriet kunne påbegyndes, gik jeg i stedet i gang med at lave mix-kæder (det har jeg talt om længe, at jeg gerne ville) ... og prøv lige at se hvilke skønne strenge til perlekæder som jeg fik lavet (jeg advarer, nu billedspammer jeg):

















Den sidste kæde dukkede op da jeg ryddede op, og var derfor ikke med på "gruppebillederne" øverst oppe, men er altså også et resultat af gårsdagens kreativitet.  Sikke en god måde at starte ferie på :-)

Ha' en skøn uge!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...