torsdag den 7. marts 2019

Nu strikker jeg på et sjal...


Jeg har holdt strikkefri et par uger.  Og inden pausen afsluttede jeg igangværende strikkeprojekter (vævestrik samt hulmønster-øvelse) 

Nu gælder det næste opskrift i strikkeskolen, som er et stort sjal :-)

Jeg strikker i blødt uldgarn fra Garnudsalg på pind 4.

Jeg overvejer om jeg skal ha' det med i kufferten, når jeg snart rejser til Glasgow.  Ikke at jeg forventer at få tid til at strikke i Glasgow (arbejde).  Men det kan være hyggeligt at ha' med til den lange biltur, når det er til tid til at tage tilbage til Oslo.  Vi får se.

Måske jeg skal tilføje, at Anders er chauffør på bilturen til Oslo.  Jeg kan meget.  Men ikke både strikke og køre bil samtidig, trods alt :-)


/Bella

4 kommentarer:

  1. Det er min erfaring, at når man ikke medbringer sit strikketøj, viser der sig at være så mange tidspunktet hvor man kunne have strikket. (Ligesom det sjældent tegner når man har husket en paraply). God tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Både strikketøj og paraply kom med :-) Paraplyen var nyttig i Glasgow, og nu gælder bilturen mod Oslo, hvor jeg har store forventninger om kvalitetstid med Anders og strikketøj :-)

      Slet
  2. Tu-hej hvor det kører for dig. Spændende...:-)
    God tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne! :-)
      Jeg tror snarer at det er en strikkelærerindes veltilrettelagte udfordringer :-) Og jo, jeg prøver selvfølgelig at hænge på :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...