onsdag den 2. marts 2016

Ugle-papirklip...


Jeg har rigtig, rigtig travlt på arbejdet for tiden.  Derfor var den foregående weekend et tiltrængt lille åndehul, for den kommende weekend bliver en arbejdsweekend.  Jeg skal snart på tjenesterejse til USA, og mine opgaver i den forbindelse, skal jeg forberede i weekenden, for ugen går med undervisning, forberedelse af undervisning, vejledning og møder.

Nok om det.  
Det her er jo en krea-blog :-)

Jeg var i gemmerne efter papir til påskeklip, og så faldt jeg over disse ugler, som jeg gik i gang med at klippe sidste sommer, men gik kold i.



Og man aner nærmest et ugle-tema :-) (se her, her og her :-)).

De er klippet efter inspiration af en ranke, som min mor har hængende.  Jeg tog et billedet af uglen, og har brugt den som skabelon.  Det er min niece, Amanda, som har lavet min mors ranke :-)

Siden tiden er knap, overvejer jeg, at klippe mine ugler færdige, og lad dem være dette års påskepynt -- det er da OK, ikk?

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...