lørdag den 30. september 2017

Norway Designs...


Hvis jeg havde vidst i går morges, hvilken dag jeg havde i vente, var jeg fløjet ud af sengen :-)

På mit arbejde er min kollega Nils, min mentor.  Det er ham der hjælper mig med alt muligt, og som jeg kan spørge om alt muligt.  

På et tidspunkt bliver Nils bekendt med bloggen, og spørger om han ikke måtte be' om URL'en, for hans kone Kristine, ville sikkert være interesseret i at se bloggen.  Og selvfølgelig måtte han det :-)

Det ledte til at jeg udfordrede Nils i hans mentor-rolle med et spørgsmål, som var alt andet end arbejdsrelateret, for kunne han ikke spørge Kristine, om hun kunne anbefale mig nogle gode kreative steder og butikker i Oslo.  

Det spurgte jeg om i går morges.  Inden frokost havde jeg modtaget en lang liste med anbefalingsværdige steder :-)  Fra da af kunne jeg kun tænke på at komme ud i Oslo by :-)

Efter arbejde tog jeg direkte hen i butikken Norway Designs (Stortingsgaten 28, 0161 Oslo), som (også) har en helt fantastisk papirafdeling.  Her findes papir i lækre kvaliteter, alt hvad man skal bruge til invitationer, notesbøger, papirværktøj og meget, meget mere :-)  

Norway designs har også en netbutik, blog og en samling DIY.

Jeg købte et falseben, som ellers stod på min liste til kreative dage, men da det er her i Oslo, at jeg mangler det, gav det god mening :-)  

Ellers kiggede jeg mestendels og nød det kæmpe udvalg :-)




/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...