lørdag den 11. november 2017

Ferie forude...


Det er tid til ferie i Rom -- den årlige tur.  Vi glæder os :-)

Jeg har derfor haft travlt i den forgangne uge med at gøre arbejdsmæssigt klar til ferie, og ikke mindst med at rejse hjem fra Oslo.  Nu kører vaskemaskinen og kufferterne skal pakkes :-)

Sidste weekend i Oslo, fik jeg flettet lidt julestjerner, som jeg har foræret til en kollega.

Jeg fik også syet en perlekæde, og syet en anden perlekæde om.  Dem skal jeg vise ved en anden lejlighed, for det kræver lidt bedre lysforhold end jeg havde den dag, jeg syede dem.


God weekend og god uge!

Bella

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak, Susanne! Vi havde en skøn — nøjagtigt som vi drømte om og trængte til 😊🤗😘

      Slet
  2. Svar
    1. Mange, mange tak! Vi havde en dejlig ferie af den slags man ikke vil hjem fra 😊

      Slet
  3. Ønsker dig den dejligste ferie i Rom. Den er så velfortjent efter al din hurlumhej og pendlen frem og tilbage til Oslo. Glæder mig til at høre om din ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin, hjertelig tak! Vi havde en skøn, skøn ferie! Og for min skyld måtte den gerne ha’ været meget længere, for vi var dårligt kommet hjem før hverdagen igen (i hvertfald for mit vedkommende) var på fuld drøn igen. Men den der hverdag kan jeg nu også meget godt li’ 😊🤗
      Jeg håber alt er vel hos dig 😘

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...