onsdag den 18. juli 2018

Statementhalskæde med knap- og stavperler...


Vores sommerferie er ovre, men det er sommeren heldigvis langt fra :-)  Og sikke en sommer!

I min iver for at blive færdig og klar til at holde sommerferie overanstrengte jeg mit håndled.  Ret træls!  For sådan et overanstrengt musse-klikke-håndled har betydet, at stort set alt håndarbejde har ligget stille i ferien.  Også ret træls, når det nu var det jeg så frem til at hygge og slappe af med.   

Men inden jeg erkendte, hvor galt det stod til nåede jeg dog at sy denne statementhalskæde med changerende ferskvandsperler af typerne knap- og stavperler.  

Jeg har syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perle.  I hver ende er monteret en stor forsølvet ring, hvori 1 mm tyk lædersnor er fastgjort.  Lædersnoren er lukket med regulerbare knuder, så halskædens længde kan justeres.  Selve perlestykket er 20 cm langt.

Halskæden var en gave, som jeg håber har vakt glæde. 


/Bella

2 kommentarer:

  1. Fantastisk smykke - råt og alligevel feminint; det må absolut have skabt glæde hos modtageren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...