onsdag den 26. juni 2019

Bella på tur...


Midt i eksamenstravlheden skulle vi også afsted på arbejdsseminar.  Vi skulle afslutte forårets arbejde med revision af bacheloruddannelsen.  Så for at sikre arbejdsro og koncentration dog vi afsted i samlet flok.  Men ikke til et kursuscenter eller lignende, men mod Olso havn og Colorline og færgen til Kiel.  

Her kunne man tilbyde flotte konferencefaciliteter, og vi fik i løber af turen revisionen af bacheloruddannelsen på plads.  Da færgen nåede Kiel skulle alle gå af borde, og Kiel kunne udforskes.


Jeg hægtede mig på et par kolleger som skulle shoppe tøj og sko, og i den forbindelse faldt jeg over disse sko.  

Ringer der en klokke for dig? :-)


Husker du, da jeg "opfandt" slingback-hjælperen?  Og så for mig, hvordan det kunne blive en ny trend :-)

OK, så er det hellere ikke sjovere, men som du fornemmer, så ser jeg en vis lighed :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...