søndag den 21. marts 2021

Fluffy halstørklæde i halvpatent...


Jeg holder strikkepause i disse dag.  Jeg har overanstreng min højre skulder ved at strikke dette halstørklæde, som jeg ikke har fået vist.  Jeg er siden blevet færdigt med det, men det ligger og venter på at blive vasket og blokket, og siden vist frem i al sin herlighed :-)

Overanstrengelsen er et resultat af pind 8, som var meget uvant for mig, og som gjorde at jeg spændte, mens jeg strikkede.

Jeg fik dette smukke garn (Fluffy Mohair, farve: Signs of spring) i julegave af mine forældre som kit, dvs. garn og opskrift, fra Garncafe Madsine.



Garnet kom som fed, så en del af fornøjelsen var også at vinde garnnøgler.  Selve halstørklædet er strikket i halvpatent, og som nævnt på pind 8.  Hvilket jo heldivis betød at det gik ret tjept, for hvordan ville det eller ikke været gået med min skulder.


Jeg lover at vise det færdige halstørklæde, for det er blevet ret fint :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...