lørdag den 20. marts 2021

Min og min mors blå-grå perlekæder...

Både min mor og jeg havde hver en perlekæde med store blå-grå ferskvandsperler og en enkel flad sølvfarvet hægtelås med zirkon.

Men ikke længere.

Sagen er, at min mor ønskede at få sin perlekæde syet om.  Den skulle forlænges med et par perler og ha' låsen skiftet til en magnetlås.  Min mors ønskede mindede mig om, at jeg også havde min perlekæde et sted -- faktisk gemt af vejen i samme skuffe, som min nye favoritperlekæde.  Gemt af vejen, fordi min perlekæde også kunne bruge et par perler mere, og fordi jeg ville foretrække, at min var monteret med dupper, så jeg kan bruge mine Lynggaardlåse.  

Nå, men hvor om alting er, nu er begge perlekæder syet om, og min mor har lige fået sin, og jeg har fået en ny favorit 😍

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...