fredag den 24. februar 2023

Strikkestatus på Feminista T-shirten...


Faste læsere vil sikkert genkende køkkenbordet i lejligheden i Oslo, hvor jeg har en dejlig siddeplads med fantastisk udsigt og godt lys.

Så ja, jeg er i Oslo.  Jeg rejste her op i fredags i sidste uge i selskab med "Otto" -- den bandit!  Godt, at gassen er gået af ham.

Hvorom alting er, jeg strikkede på Feminista T-shirten i sidste weekend, hvor billedet her er fra, og jeg er ikke kommet længere siden.  Status er, at jeg er gået i gang med ribben på første ærme.

Men en ny weekend venter forude, hvor jeg kan nyde fin strik og færdiggøre ribben og starte på perledelen.  Og måske ovenikøbet også nå at starte på det næste ærme, hvem ved?

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...