søndag den 5. februar 2023

Origami-bogmærker...

 

Jeg har endnu engang lavet bogmærker.  

Jeg bruger mange, både til skønlitteratur og faglitteratur -- og de kan jo også bruges til strikkebøger, kogebøger og hva' ved jeg.

De er så enkle at lave, at det med fare for at falde død om af grin, at jeg linker til denne YouTube-video, hvor fremgangsmåden demonstreres.  (Nu er du advaret om at det er på egen risiko 😂😂)


Jeg har foldet i origamipapir fra Tiger-butikken, som er overraskende fint, holdbart og fleksibelt samt med mønster på begge sider.  (For ikke at tale om billigt!)

Dvs. de tre bogmærker i nodepapir er foldet i papir som jeg købte på Kreative dage-messen, og det er noget kraftigere -- og måske ærlig talt en smule for kraftigt til bogmærker.  
 

/Bella

2 kommentarer:

  1. Jeg vovede pelsen og så videoen ... jeg lever endnu ;) men det var godt nok nemt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at du overlevede😉
      Og ja, de er virkelig nemme at folde👍

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...