tirsdag den 19. marts 2024

Øreringevedhæng i guld...

Jeg har lavet flere øreringevedhæng -- denne gang i guld (dvs. sterlingsølv forgyldt med 8 karat guld).

Det første par jeg lavede var vedhængene med de store runde, rosa ferskvandsperler med den mest fantasktiske lustre og toppet med facetslebne granatperler.  

Den røde granatperle klæder den rosa ferskvandsperle ualmindeligt godt, og jeg har derfor også lave et par hvor granatperlen dingler løst under ferskvandsperlen.

Og som med sølvvedhængene og vedhængene i oxyderet sølv har jeg også lavet vedhænge med forskudte topborede, forskudte perler.  Dels med lyserøde, ovale perler og gylden-orange keshiperler -- dem kan du se på det første billede.

Det spetakulære par med stavferskvandsperler og skalperler, som gør sig endnu bedre i virkeligheden, må du også nøjes med at se på øverste billede (nederst til højre).

Herudover har jeg lavet et par vidunderlige vedhæng med knapperler i tre forskellige farver og størrelser.  

Et sidste flot par er dette med store hvide ferskvandsperler og æblegrønne skalperler -- se dem lige...

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...