onsdag den 27. marts 2024

Påskepyntning…


Påskeferien står for døren, og jeg er klar.

Jeg har pyntet op ved hoveddøren med den fine påskekylling i glas, som Louise har lavet til mig for efterhånden flere år siden.  

Det store æg i form af stenen fra Norge, som jeg har malet som et påskeæg, har jeg også husket at stille frem.  Det glemte jeg nemlig sidste år.  Bemærk at ægget har fået plads i en rede, nemlig kransen af troldegrene, som min mor har lavet.  De passer godt sammen.

I entreen har jeg pyntet med papirklip fra sidste år.


Mens de blødkogte æg er hængt på grene og pynter i stuen.


På spisebordet i køkkenet har jeg fornøjelse af en hønsegård af strikkede påskekyllinger.


Med de ord, god påske til alle!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...