søndag den 2. april 2023

Påskeklip...


Hvis du mangler lidt nem påskepynt, eller bare et hyggeligt papirprojekt til påskedagene, så kan jeg anbefale disse påskekyllinger, som jeg selv lige har lavet og pyntet op med i entreen.

Jeg har hængt mine kyllinger på kirsebærgrene fra haven.

Skabelonen er fra Alt for Damerne, og du finder den liger her.

Den er nem og enkel at kalkere.

Jeg havde som udgangspunkt planer om at lave luksusudgaven med stansede øjne og kinder, men mit stansejern gav op (sikkert slidt op -- med rette!).  

Så jeg endte med bare at tegne øjne med en sort tusch og helt undvære kinder.  Og det er OK, for de er stadig søde, og nu bare endnu nemmere at lave.

Jeg har sat en gul sytråd i til ophængning, og lavet ekstra, så jeg også kan forkæle andre med påskekyllinger 🐣

...og mine egne påskekyllinger pynter fint i entreen.


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...