mandag den 17. april 2023

Gemt og glemt "guld"...

Da jeg fornylig klippede påskepynt var jeg i gemmerne efter mønstret papir til papirklippets æg.  Jeg var sikker på, at jeg havde noget papir med "Fabergé-agtigt" mønster liggende, og at det ville være velegenet.

Men det havde jeg ikke.

Til gengæld fandt jeg tre uåbnede pakker af noget af det bedste designpapir som Søstrene Grene nogensiden har haft, og som jeg ikke vidste, at jeg havde.

Det er jo som at finde guld!

Jeg troede, at jeg for længst havde brugt det papir.  

Faktisk, da jeg klippede fisk til fiskestimer var jeg overbevist om, at jeg brugte det sidste ark jeg havde.

Netop papiret med surfbrædder er det jeg har brugt til fisk.  Og som jeg nu har i to pakker.

Papiret er fra dengang man kunne købe lækkert papir til 11,90 kroner!!!!!

Jeg har haft papiret længe for i 2014 foldede jeg fine gaveæsker.  Og allerede i marts 2013 anvendte jeg det til babuska-ophæng, og hvor jeg skriver, at jeg gik igang med dem efteråret inden, dvs. 2012. 

Jeg tror, at det papir som jeg i årenes løb har klippet svaler, ugler, elefanter og påskeharer i er fra samme tid, og hvor en sidste rest endte med at indgå i netop det nylige påskeklip.

Jeg må have haft uendelige mængder af det papir, ja, faktisk så meget af tre pakker har kunne forputte sig.

Det bedste af det hele er, at den ene af de tre er en, jeg aldrig har brugt tidligere.  

Nemlig den her:

Så nu er der kun at krydse fingre for at det ikke ender som med tapetbøgerne, som jeg jo nærmest ikke nænner at klippe i.

Må kreativiteten sejre!

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...