søndag den 23. april 2023

Novice cardigan af PetitKnit...

 

Afløseren på mine strikkepinde efter Feminista t-shirten med perler er Novice Cardiganen fra PetitKnit i silkmohair-udgaven.

Jeg strikker i to tråde Drops Kid-Silk i en smuk lysegrå farve.  

Den bliver flot til mine mange blå og hvide skjorter, og sikkert skøn at ha' på kontoret i Oslo.

Til vinter.  For jeg bliver ikke færdig foreløbig.

Jeg startede op i påsken, og nærmer mig snart tidspunktet, hvor ærmerne skal sættes til hvile.

Da man i denne model, i modsætning til perleblusen, strikker oppefra og ned, så betyder det, at jeg snart har strikket cardiganens bærestykke.

Men det er ikke det eneste strikkeprojekt jeg har.  Eller det vil sige, det andet har jeg ikke startet på endnu, men jeg har købt garnet, som er til et babytæppe.

Kommer snart her på kanalen!

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...