mandag den 8. august 2022

Papirklip med fisk -- til ophæng...

 

Jeg har klippet fisk i tosidet designpapir.  Det var det allersidste ark af noget lækkert papir fra Søstrene Grene fra flere år tilbage.  De har desværre ikke haft netop denne type og kvalitet i mange år, men det er en helt anden snak.

Tilbage til fiskene, de skal nemlig op at hænge.

Jeg er inspireret af dette fiskeophæng med røde og blå fisk, som jeg så i en butik i sommerferien (lige i midten af billedet):

 

  Hvor ophænget i butikken er et solo-ophæng, har jeg en vision om en stime af fisk.

Fiskene måler 6 cm i længden og er 2 cm brede.

Det er blevet til i alt fem ophæng med hver 11 fisk.  Jeg har bundet en lille bjælde fast i enden, for at give dem lidt tyngde til når de skal op at hænge.  

De er pakket hver for sig, og kommer med til Oslo, hvor jeg har udtænkt et særligt sted de skal hænge.

Det glæder jeg mig til at vise.

/Bella

Materialer: tosidet designpapir, karton til skabelon, blyant, saks, stansejern, nål, tråd, bjælde/perle.

2 kommentarer:

  1. Your paper fish are delightful Bella! You know I cannot resist cutting paper! I look forward to seeing you displaying them.

    Dine papirfisk er dejlige Bella! Du ved, at jeg ikke kan modstå at skære papir! Jeg glæder mig til at se dig vise dem frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Simone! Cutting paper is also a favorite activity of mine. I look forward to show you my shoal of fish🐟🐟🐟

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...