onsdag den 10. august 2022

Ophæng med Dannebrog og hulsten...


Jeg viste forleden den smukke krans af drivtømmer, som min mor har lavet.  Nu har uroen som hun lavede af drivtømmer og hulsten til min fødselsdag sidste år fået selskab af endnu en uro med hulsten og Dannebrog i toppen.  
 
Dannebrogsflaget har jeg købt i Lønstrup, hvor det sælges enkeltvis i to forskellige størrelser.  Dette er det lille flag som måler 9 x 11,5 cm.
 
Jeg har bundet uroen med hvid murersnor, men det er ligeså meget fordi jeg ikke kunne finde den rustikke natursnor, som jeg havde planlagt at bruge, og samtidig ikke kunne vente med at lave uroen.  Det kan vel bedst beskrives som kreativ utålmodighed😊
 
Uroen er lang og tung, og rimelig robust selv i blæsevej, som vi har en del af her ved kysten.  Og meget festlig med Dannebrog på toppen.
 
Det er en uro, som det er nemt at gøre efter: snor, hulsten og flag!
 
/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...