mandag den 22. august 2022

Kunsthåndværksmarked ved Domkirken i Oslo…


Torsdag-lørdag har der været kunsthåndværksmarked ved Domkirken i Oslo, og fredag slog Kristine og jeg vejen forbi.  

Det er altid et velbesøgt marked — siger jeg baseret på mit nu 3. besøg (2 gange før corona, og nu denne gang), og som sædvanligt stort med mange og forskellige stande og super høj kvalitet.


Jeg elsker den slags markeder, som jeg synes er super-inspirerende.


Jeg var også meget begejstret over at se, at danske strik-designer Lotte Kjær deltog — selvfølgelig stående og strikkende 🧶🥢 
Sådan skal det være👍🏻


Vi var også heldige, at vi havde vejret med os.  Flere dage i den forgange uge var ret regnfulde trods stadig høje temperature, og på et tidspunkt lagde vejrudsigten op til at det skulle regne non-stop om fredagen, men sådan blev det heldigvis ikke.


Kristine og jeg startede og sluttede med cafebesøg.  Oplevelsen skulle naturligvis evalueres — og markedet er anbefalingsværdigt.

Det var i det hele taget en god måde at afslutte en hektisk uge med studiestart og velkomst af nye kandidatstuderende på, og ikke mindst en god måde at indlede weekenden på — sådan med godt selskab og kreativ inspiration.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...