fredag den 5. august 2022

Lange perlekæde med multi-farvede ferskvandsperler...

  

Tidligere på sommeren syede jeg denne perlekæde med store multifarvede ferskvandsperler, dem man kalder kartoffelperler.

Perlekæden er en luksuriøs en af slagsen, idet perlene er store, gennemsnitlig 1,2 cm, og perlekæden er lang, som i meget lang.  

Jeg har syet den af tre perlestrenge, og den måler alt i alt 125 cm uden lås.  

Jeg har syet perlekæden på tyk perletråd slået af fire tråde, for at perlekæden kan bære vægten af perlerne, og naturligvis med knude mellem hver perle.  

Kæden er monteret med dupsko, så jeg kan skifte Lynggaardlås alt efter humør.

Nævnte jeg, at jeg har syet perlekæden til migselv? 😂😂

God weekend,
Bella

4 kommentarer:

  1. It is a stunning necklace Bella. You are very talented with your colour combinations. Enjoy wearing it!

    Det er en fantastisk halskæde Bella. Du er meget dygtig med dine farvekombinationer. Nyd at have den på!

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot. Og sikke farver. Det er ikke ofte man ser de turkis perler.
    Jeg er kommet igang med at lære fra mig til to veninder. Det er hyggeligt, vi mødes ca hver 6. uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jette -- hvor er du sød! Det er rigtigt man ser ikke ofte turkis perler. Men når det er sagt, så har jeg flere forskellige både små runde, knapperler, kartoffelperler og stavperler -- bare lige hvad jeg husker.
      Hvor er du heldig, at have nogle at snakke og lave perler med. Gid det var mig. Hyg jer og nyd det.
      🧡🧡

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...