torsdag den 2. november 2023

Hæklede muse-engle...

 

I foråret faldt jeg over denne søde hæklede muse-engel hos CaMaRose.  

Jeg spurgte straks Louise, om hun ville hækle én, måske to til mig, hvis jeg købte opskriften.

Det ville hun gerne, og hun hæklede selvfølgelig to.

Se hvor fine de er.

De er oplagt som julepynt, og måske et hækleprojekt der kan inspirere dig?

Det er Lene Søholm med bloggen Filihunkat, som har lavet opskriften.

De hænger allerede fremme her hos mig, for de er så søde, og så julede er de jo heller ikke.  Som du ved introducerede jeg tidligere på året begrebet "helårsengle", så de går fint an.

Se dem lige her ovenover, ikke et øje er tørt.  I stil med synkronsvømning kandiderer disse unge damer til synkron musse-svævning -- se bare, hvor koncenterede de er🐭🐭

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...