onsdag den 9. august 2023

Engle af hulsten...

 

Det er altid de store hulsten med store huller der er i høj kurs, mens dem man finder flest af, er de små hulsten med små huller.  

Her er et forslag til hvad man kan bruge de små hulsten til, nemlig engle -- helårsengle!

Her er mine prototyper, fra da jeg ville teste idéen med engle af hulsten.  

Her har de kort snor.  Men jeg vil også foreslå lang snor, for de vil være flotte at have hængende i vinduet.  

Man kan også med fordel klippe vinger af kraftigt farvet papir, f.eks. fra boligkataloger eller auktionskataloger o.lign.  Skal de hænge udendørs kan man lave vinger af plast, f.eks. af flade låg fra plastikbøtter.

Vingerne kan også klippes som hjerter.

 

Jeg brugte, hvad jeg havde, og limede papirvinger på fra Søstrene Grenes julesortiment.  De findes normal i to størrelser fra omkring oktober.  Det her er de små vinger.

Englehovedet er en træperle str. 17mm også fra Søstrene Grene.

Vingerne limede jeg på med limpistol.  Men først satte jeg snor på og englehoved-træperle, og herefter vingerne.

Det bliver ikke nemmere.

/Bella

2 kommentarer:

  1. Helårsengle er et godt udtryk, og dine er fine. Tak for en god idé.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...