søndag den 20. august 2023

Øreringe til Sille...

Sille havde set nogle øreringe, som hun godt kunne tænke sig.  Så hun spurgte om jeg kunne lave dem til hende.

Selvfølgelig!

Hun ønskede sig enkle øreringe med store hvide barokke ferskvandsperler i sølv-ørebøjler.

De perler jeg havde der passede bedst, og som kunne matches som et par, var laksefarvede.  Så jeg gik på nettet og bestilte et par store hvide perler.  Jeg handlede hos SMYKS.dk, som så mange gange før.

Mine egne perler og perlerne jeg modtog som par, viser hvor svært det er at matche perler til øreringe.  Ægte perler er naturskabte, og hver perler er unik både i størrelse, form og nuance.  Det er en præmis, som man er nødt til at acceptere.


Jeg lavede øreringe til Sille af både de hvide og laksefarvede perler samt et ekstra par med mindre hvide runde ferskvandsperler i ørebøjler med kæder, plus ekstra små vedhæng hun kan skifte med.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...