torsdag den 7. februar 2013

Flere smukke hjerter...




Jeg har foldet flere hjerter – denne gang i en lille størrelse, og i papir fra Søstrene Grene.  De er 5 cm i højde og bredde.  Til sammenligning er de store, som jeg har vist i et tidligere indlæg, 9 cm i højde og bredde.

 

Sidst kunne jeg ikke henvise optimalt til foldevejledningen, og jeg har siden søgt på Internettet, dog uden at have held med at finde en tilsvarende vejledning.  Der findes en del foldevejledninger til foldning af hjerter, men hvor der foldes på en sådan måde, at hjertet kun er pænt fra forsiden.  Dette hjerte har også en fin bagside.  Se her:

Måske bagsiden kan hjælpe til at gennemskue, hvordan hjertet foldes?

Med sådan en fin bagside, kan hjertet også sagtens bruges til ophæng.  Det er nu fortsat min plan, at bruge mine hjerter til pynt på gaver, kort og breve :- )

Kh.
Bella

Materialer: rektangulært papir og evt. falseben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...