mandag den 16. september 2013

Små æsker i lækkert kraftigt papir...

 
Forleden dag skulle jeg folde nogle små æsker til min mand, og gerne et lille lager, så når æsken bliver slidt og slap i betrækket, kan blive erstattet af en ny lille æske.  For at øge holdbarheden af æskerne og deres levetid, skulle de derfor også foldes i noget kraftigt papir.  Og da jeg også skal kigge på dem, da også i noget flot papir :-)  
 
Det var derfor oplagt, at folde æsker af sider fra reklamekataloger med i papir i god, kraftig kvalitet og med flotte motiver :-)
 
Jeg har f.eks. foldet æsker fra kataloger med gardin- og møbelstoffer. 
 


 
Samt af sider fra Illums Bolighus og fra Royal Copenhagen.
 
 
...og fra gamle Louis Vuitton-kataloger.
 

 
Det er der kommet fine små æsker ud af, og jeg håber, at du kan bruge idéen med at genbruge reklamekataloger.
 


 
God fornøjelse!
 
Kh.
Bella
 
Ps. I dette blogindlæg linker jeg til foldevejledning, og kommer selv med gode råd til foldning af æsker.
 
DIY -- materialer: papir fra reklamekataloger, saks, falseben og dobbeltklæbende tape.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...