onsdag den 23. oktober 2013

Det blev et halstørklæde...

 
Mit garnprojekt er blevet færdigt.  Det er blevet til et halstørklæde til mig selv.  Det er inspireret af lignende halstørklæder som flere (skønne) mænd havde på i Rom sidste efterår :-)  Det er lige til og lige ud, og er hæklet i ene fastmasker.  Et rigtigt begynderprojekt.  Hver stribe svarer til et garnnøgle. 7 garnnøgler/striber i alt   Det måler 24 cm i bredden og 234 cm i længden.  Jeg har hæklet det i superwash, Vital, ren ny uld, på nål 6.  Det har været et lækkert garn at arbejde med, og er om muligt endnu mere blødt og lækkert, nu hvor det er vasket.  Det passer fint til min sorte frakke og nye røde støvler :-)





Så hvis du ser én i gadebillede med sådan et halstørklæde, sort frakke og røde støvler, så er det mig :-)  Vink -- så vinker jeg igen :-)

Kh.
Bella

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...