mandag den 25. november 2013

De kom indenfor i varmen...

Måske du husker, at vi på terrassen i sommer havde nogle helt almindelig potteplanter stående?  Sådan nogle som man normalt har stående indenfor. 
 

Jeg ved ikke, hvad de hedder, for her hos os hedder de Gustav Winckler --  fordi det er en aflægger fra min svigermor, der som ung pige fik "moderplanten" af Gustav Winckler.  De sidste mange år er vores planter hvert år kommet ud på terrassen når havekrukkerne er sat ud, og der har de nydt sommerlivet med sol, blæst, styrtregn og skybrud.  I år fik jeg endelig plantet dem om, og derfor skal de i år ikke på vinterophold i redskabsrummet, næ, i år er de fine nok til at komme indenfor i varmen :-) 




Nyd dagen!

Kh.
Bella

Ps. Jeg lyder til at være en snobbet plante-mor -- hrmm, det er jeg nok egentlig også :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...