mandag den 20. januar 2014

Nye juvelbøger...


Nu skal der jo ikke gå læseheste og bogorme i bloggen, men lige et enkelt indlæg mere om bøger :-)  Jeg ønskede mig bogen om smaragder af Nina Hald i adventsgave.  Jeg fik mange skønne adventsgaver, men ikke bogen om smaragder -- hverken i adventsgave eller julegave, så nu har jeg foræret mig selv den :-) 

Og da jeg var i gang, og kunne gøre brug af min nabos plusbog.dk-abonnement, så bestilte jeg også bogen om perler af Nina Hald.  Den har jeg først fornylig opdaget eksistensen af -- og det kan jeg ikke forstå, med den interesse for perler, som jeg har :-) 



Begge bøger er velskrevet, rigt illustreret med smukke, smukke billeder og har interessant viden, som det er lige til at blive nørdeklog af :-)

Ha' en fremragende dag!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...