fredag den 23. januar 2015

Min Marguerit-broche har fået nyt liv...


Længe før at Marguerit-smykkerne blev populære, dvs. for mere end 12 år siden, fik jeg brochen af min mand på en rund årsdag.  Jeg er meget glad for den, og har brugt den flittigt.  Lige indtil den dag den røg på gulvet, og emaljen gik i stykker på flere blomsterblade.  

Nu har jeg i stedet gjort en dyd ud af skaden, og givet min broche nyt liv -- og personlighed :-)

Jeg indrømmer, at det var en smule grænseoverskridende at sætte tuschen på brochen.  Men omvendt, som den var, fik jeg den heller ikke brugt.  


Nu glæder jeg mig til at tag den på.  Og ryger den ved et uheld på gulvet igen, så finder jeg bare den røde tusch frem (igen) :-)

God weekend!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...