tirsdag den 14. april 2015

Ørestikker med udskiftelige perler...


Da jeg tidligere prøvede idéen af med charm-lås i form af kæde på lås, dukkede dette sæt ørestikker frem af gemmerne.  Det har jeg købt for lang, lang tid siden -- flere år siden, tror jeg -- og siden glemt alt om.  

Jeg har helt klart ville prøve om ferskvandsperler kunne gå på ørestik-spyddet.  Det har jeg så prøvet af nu, og det kan de fleste :-)  

Spyddets længde sætter dog en naturlig grænse for, hvor store perlerne kan være.  Ferskvandsperler med linseform er rigtig gode.  På denne måde er muligt at skifte perler, og let, enkelt og billigt at have mange forskellige øreringe.


Jeg har tydeligvis handlet hos perleplus, og har derfor været forbi deres netbutik igen.  Nu har de mange forskellige slags ørestikker (blomster, stjerner og harlekin-romber) og i både guld, sølv og oxideret sølv samt til kun 2/3 af hvad jeg gav.  De har også gode idéer til hvordan man kombinerer ørestik og perler -- kig evt. her eller scroll ned på deres forside

Kh.
Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...