fredag den 8. juli 2016

Mindre grønne kartoffelperler...


En kollega -- hvis man kalder det det, når der er tale om nabo-universitetet -- skal til sommerbryllup og kom med den kjole, hun skal ha' på.  Hun ville nemlig gerne ha' en perlekæde der passer :-) 

Hun er en petit dame, så hun skal ikke ha' al for store perler.

Valget faldt på disse fine æblegrønne kartoffelperler.  Perlekæden er syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perle, og er monteret med en lille blank sølvkuglelås med zirkoner.  Det er i øvrigt samme slags lås, som jeg anvendte i konfirmationsperlekæden til Anne-Sofie.  Perlekæden måler 40 cm. inkl. lås.

/Bella  

4 kommentarer:

  1. Så fin og sart - perfekt til et sommerbryllup.
    Helt tilbage til 20. maj havde du et indlæg om sommerarmbånd. På de billeder var også en nærmest pink flad perle som bliver ved med at rumstere i mit hoved. Har du brugt perlen eller er det muligt at købe den?? Jeg kunne tænke mig at knytte et armbånd at det tyndeste snor og bruge perlen i den forbindelse. Måske skulle det være mit første perlesmykke :-)
    Kærligst Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Henriette.
      Jeg har stadig perlen -- jeg sender dig lige en mail :-)
      Kærligst, Bella

      Slet
    2. Hej igen Henriette :-)
      Min mail til dig er blevet afvist. Kan du ikke sende en mail med din adresse til mig? På: mail.til.bella@gmail.com
      Kh. Bella

      Slet
    3. Hej igen.
      Mail er kommet igennem og jeg har svaret :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...