lørdag den 31. august 2019

Pulsvarmere...


Midt i sommervarmen modtog jeg disse smukke pulsvarmere med posten, og som jeg har glædet til at bruge lige siden.  Det er dog stadig for lunt, men forventningens glæde er også god :-)  

Det er min kollega Nils' kone, Kristine, som har strikket dem.  I baby-blødt alpaca-garn med glasperler.  Ja, den Kristine, som jeg fik til at anbefale gode kreative butikker i Oslo (se evt. her).  

For nylig var hun og jeg sammen til kunsthåndværksmarked ved domkirken i Oslo, som jeg også besøgte sidste år.  Og vi overvejer også at tage til strikkefestival sammen, hvis tid og garn-pengepung tillader det.

Men tilbage til pulsvarmerne, prøv at læg mærke til perlerne, de er ikke bare placeret tilfældigt, men er strikket i rombemønster.  

Respekt! :-)  


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...