torsdag den 30. januar 2020

Strikkede strømper...



Nu kan jeg strikke strømper :-)

Det første par er færdige.  Der er et par begynderskønhedsfejl, men det er ok.  Hov, sagde jeg lige det? :-)  Det plejer ikke at være holdningen, men her tror jeg for alvor, at de kan tjene til, at jeg ikke laver samme fejl igen.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide at strikke strømper.  Det er jeg lidt overrasket over, for det er på en eller anden måde noget småtteri, i hvert fald til at starte med.  Men så tager strømpen form og "vokser" frem, og det kan jeg li´ :-)

Nu vil jeg slå masker op til det næste par.  Det skal være dem i pink garn og glimmer.

Og apropos glimmer, det går også fremad med glimmerponchoen :-)  Den har ligget stillet pga. strømpestrikkeriet, og fordi jeg har været i Oslo.  Men nu hvor jeg er hjemme igen, og strømperne er blevet færdig, har ponchoen igen fået lidt opmærksomhed.  Det skal jeg få vist frem en af de kommende dage :-)

/Bella   

2 kommentarer:

  1. Sikke fine strømper du har strikket.
    Det bliver spændende at se næste par

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! :-) Jeg er allerede i gang med det næste par :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...