fredag den 10. januar 2020

Origami-pyramider...


Dette kunstværk med origami-pyramider hang i foyeren på vores hotel i London.  

Hvis jeg var klog, havde jeg taget billedet i dagslys, hvor det ville været kommet til sin ret, og ikke som her om aftenen.  Og hvis jeg var rigtig klog, havde jeg også tjekket hvem kunstneren er.  Men det er jeg åbenbart ikke :-)  

Til gengæld er jeg inspireret -- jeg vil også folde pyramider :-)

/Bella

Ps. Bemærk, de åbne pyramider hinter, hvordan pyramiderne er foldet :-)

5 kommentarer:

  1. Altid godt at få og samle inspiration.
    Dejlig weekend😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, inspiration er herligt! :-)
      Tak, jeg håber at du også havde en dejlig weekend.

      Slet
  2. Jeg elsker væg - papirkunst. Der er skøn inspiration på Pinterest https://www.pinterest.dk/pin/399976010650036363/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Tina for link til Pinterest -- vildt inspirerende!

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...