mandag den 29. november 2021

Hæklede gardere som julepynt...

 

Min svigerinde, Louise, har igen i år forkælet mig med adventskalender, og i går fik jeg disse søde hæklede gardere.  De er lige til at hænge på et par grene og lyse lidt op i denne mørke tid -- fine og endnu ikke for julede.

De har også en fin størrelse, de er ca. 9 cm høje og 2,5 cm i diameter.  

Hvis du har lyst til at lave nogle lignende, så findes der en opskrift her hos Eva.  (Som muligvis er den Louise har anvendt?)

Nu hvor regnen er stoppet, må jeg ud at finde nogle grene i dag, så de kan komme op at hænge. 

Og hvis du tænker, om jeg har lavet adventskalender i år, må jeg skuffe.  Så meget desto mere grund til at glæde sig over Louises kalendergaver :-)

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...