tirsdag den 25. oktober 2022

Hjerte som vinger på vandkantsengle...

Jeg skal være den første til at medgive, at dette ikke er det bedste billede, men budskabet er godt!

Billedet er fra en blomsterhandlers udstillingsvindue og viser muslingeengle (også kendt som vandkantsengle) og i stedet for hæklede vinger, som dem jeg fik af Louise i adventsgave for nogle år siden, så har disse et hjerte (🧡) som vinger. 

 

Jeg ser for mig vandkantsengle med hjertevinger i glimmerkarton til jul, og som i januar får nye vinger af frækt spraglet kraftigt papir.

Og hvis du nu tænker, hvor finder jeg sådan nogle store flade muslingeskaller, som dem i blomsterhandlervinduet?  

Lad mig give dig et insider-tip.  På parkeringspladsen i Aalborg lufthavn.  
Af alle steder!!!

Du ved der mellem parkeringsrækkerne, hvor der er sten.  Det er havbundsbundsten og der er også muslingeskaller i mellem.  Jeg ved det med sikkerhed, for jeg har selv fundet flere.

Så bliver denne dag ikke bedre, nemme enkle hjertevinger til vandkantsengle, og kilde til muslingeskaller uden våde fødder.

Ha' en dejlig dag!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...