onsdag den 15. maj 2024

Selv om her er stille, er Sophie scarf-fabrikken ikke lukket...

 

Jeg vedgår, at der er ualmindeligt stille her på bloggen.  

Tja, det er fordi at hverdagen er alt andet end stille, og nu er det endvidere blevet eksamenstid på jobbet, så der er nok at gøre.

Jeg er dog lidt kreativ og stakken af Sophie scarf-tørklæder vokser, så noget sker der.

Med andre ord, Sophie scarf-fabrikken er ikke lukket.

Tørklæderne er hyggelige, enkle og afstressende at strikke, og det er en god måde at bruge garnrester på.

Hvis det er noget for dig, så finder du opskriften hos PetitKnit.

 

Min mor strikker Nova scarf for tiden, som minder om Sophie scarf, ved at være strikket i retriller og med én side i-cordkant og tunger med hulmæster på den anden side.

Det tror jeg, at jeg også må prøve, når jeg får tid.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...