torsdag den 23. maj 2024

Lauras perlekæde...

 

Da jeg ledte efter egnede øreringeperler til et par øreringe til Laura fra Lene, tænkte jeg, udover på perler til perlekæde til elefantlåsen til mig selv, også på perler til en spinkel perlekæde til Laura.

Laura, som jeg lavede øreringe til for nogle år siden, heriblandt øreringene til hendes bryllup, er nemlig blevet mor.  Lene strikker og hækler til mor og barn, så det overlader jeg til hende.

Jeg kan der imod forkæle med en perlekæde til den nybagte mor.


Jeg har i lighed med perlekæden som jeg syede til Jennifer, sat magnetlås i perlekæden, så den dels kan tåle at blive hevet i og dels er nem at tage på.

Perlekæden er syet på almindelig perletråd slået af tre tråde i en skøn blanding af mindre ferskvandsperler og med knude mellem hver perle.  Som jeg plejer, har jeg syet dobbelte knuder mellem de tre perler på hver side af låsen, for at sikre at perlekæden kan holde til at blive hevet i. 

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...