tirsdag den 16. april 2024

Perlehygge i Oslo...

 
Da jeg fandt perler til perlekæden med elefantlåsen, var anledningen faktisk en helt anden.  Lene havde nemlig spurgt om jeg kunne finde små perler til et sæt øreringe til Laura.

Hvilket betød at jeg en søndag i februar-marts fandt ferskvandsperler frem og hældte dem op i et stort lasagnefad.  Sådan havde jeg en fornøjelig eftermiddag i køkkenet i Oslo, hvor jeg sorterede perler og drak te, mens jeg hørte lydbog (krimi: Washington Poe-serien af M. W. Craven -- som jeg varmt kan anbefale). 

Lene havde ikke været super-specifik på hvad hun ønskede sig samt hvor lille, små perler er i hendes forståelse.  Det blev også senere klart, at det ikke skulle være runde perler... heldigvis fandt jeg et godt match til hendes forventninger.

Men altså, mens jeg sad der og ledte efter øreringeperler, begyndte perler til en perlekæde til elefantlåsen at byde sig til. 

Og sådan gik det til at en lille bunke perler senere kunne blive til en luksus mixkæde til mig. 

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...